PLUS Van Eekelen introduceert laagste prijscheck

4

RIJSBERGEN – Vanaf 1 december a.s. start PLUS Van Eekelen in Rijsbergen met de laagste prijscheck. “Kwaliteit en service staan bij ons nog steeds voorop”, vertelt eigenaar Cees van Eekelen. “Dankzij de laagste prijscheck ziet de klant meteen dat hij bij ons ook goedkoop uit is.”

Cees van Eekelen legt uit wat de laatste prijscheck inhoudt. “Wij meten voor de klant de prijzen bij andere supermarkten in de buurt. Die prijzen laten we in de winkel zien bij de prijs van onze producten. Zo zie je bij de prijs van bijvoorbeeld onze appels of de hagelslag ook de prijs van appels en hagelslag bij AH of Jumbo. Klanten kunnen op die manier erop vertrouwen dat ze bij ons voordelig uit zijn.” De laagste prijs meet PLUS vooral bij de basisproducten, zoals groenten, fruit en huismerkartikelen. Cees: “Je kunt wel prijzen controleren op bijzondere producten. Maar juist bij de producten die je iedere week weer nodig hebt, heb je iets aan een voordelige prijs. Nee, de laagste prijzencheck is niet per se een laagste prijsgarantie. Maar als andere supermarkten hun prijzen aanpassen, zullen wij volgen. De klant is zeker niet duurder uit bij PLUS.”

Winkel aanpassen
De afgelopen dagen was er al het een en ander te merken in de PLUS supermarkt aan de Sint Bavostraat. Er liggen nieuwe banners in de winkelwagens en vitrines worden verplaatst. Woensdag 30 november is de winkel gesloten. Dan wordt deze helemaal gerestyled voor de nieuwe formule met nieuwe borden en de digitale prijsschermen waarop de prijsvergelijkingen straks te zien zijn. “Met name op de versafdeling gaan klanten het verschil merken”, vertelt Linda Oostvogels, assistent bedrijfsleider. “Het brede assortiment in groenten en fruit krijgt dan nog meer de ruimte en de aandacht. Maar aan de kwaliteit verandert niets. Net zo min als aan onze service. Onze medewerkers helpen u graag.”

Service
Want service staat bij PLUS hoog in het vaandel. En daarin gaat ze ook met haar tijd mee. Zo kunnen klanten hun boodschappen ook online bestellen. De klant kan kiezen of hij de boodschappen thuisbezorgd wil hebben of dat hij ze zelf op een afgesproken tijdstip komt ophalen. “Dat onze medewerkers u graag helpen, nemen ze letterlijk”, zegt Cees. “Als een klant iets niet kan vinden, lopen ze mee naar het juiste rek. En zware tassen tillen ze voor de klant die dat wil naar zijn of haar auto. Ook het postkantoor, de stomerij en slijterij zijn extra services die we bieden. Wel zo handig dat je al die zaken op één plaats kunt regelen. Zo zie je dat PLUS meer blijft geven!”

PLUS Van Eekelen Supermarkt | Sint Bavostraat 50, Rijsbergen | 076 – 596 8280

BIJDRAGE MIEKE VAN MEER

4 reacties

Bedrijvig Nieuws